Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2010 00:23 - Фактът че не взимам страна, не значи че не ми пука...
Автор: sinequanon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1505 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 21.07.2010 00:41


Това че се усмихвам, не значи че вътрешно не плача.
Това че мълча, не значи че нямам мнение.
Това че не взимам страна, не значи че не ми пука.

Чудя се кога хората ще спрат да карат другите около тях да реагират по един-единствен определен начин. Фактът, че ти си мислиш че знаеш най-верния път за изразяване на емоциите далеч не значи че няма други начини, за които ти не знаеш. Фактът че ти искаш някой да вземе страната ти в споровете ти, далеч не значи че страна трябва да бъде взета. Защо, защо трябва да си изграждаме стререотипи за хората около нас? Защо не можем да разчетем малките знаци, та дори и те да не се вписват в нашата представа за това как трябва да реагира даден човек?

Колкото и да опитвам да направя този блог по-малко личен, толкова той става по-личен...
И така... Фактът, че мълча, не значи че не ми пука, мамо...

А твоето желание да взема страната ти в скандалите с твоята собствена майка, е още едно потвърждение за отчайващото ти незнание...
Аз мълча, защото така трябва, това не значи че нещата, за които спорите, не ме вълнуват.
Защото когато двама души се карат, това е скандал. А когато трети човек вземе страна в скандала, тогава става война. А войната в тричленно семейство на внучка майка и дъщеря е грозно нещо. Опит и наблюдение в материята имам от седемгодишна.
Нещо ми подсказва, че колкото и пъти да ти повторя тези простички истини, ти няма да разбереш... Не че не съм опитвала.... А след 20 години съжителство си мислех, че си разбрала едни мои основни черти-
Фактът че не взимам страна, не значи, не ме ми пука.
Фактът че мълча, е най-големия признак че искам да крещя.
Фактът че се смея, е най-голямото доказателство, че плача.

Не всичко е такова, каквото го очакваме да бъде, но все пак е такова, каквото е и това не го прави по-малко значимо.

Пука ми, и то много. И най-много ми пука, когато мълча. Нищо че от десет години бивам обвинена, че не ми пука.



Гласувай:
4



1. mia2442 - даже е нечестно да искаш от детето да вземе страна...
21.07.2010 14:07
но това се проумява много по-късно...
Великодушието изисква въобще да не поставяш детето пред такъв избор....
цитирай
2. sinequanon - Ех, великодушието....
21.07.2010 23:37
май нашият случай е простичко непознаване на човека до себе си.... трябва да се научим да разчитаме думите в мълчанието на околните... Дълбокото мълчание обикновено говори много.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sinequanon
Категория: Лични дневници
Прочетен: 93646
Постинги: 39
Коментари: 112
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930