Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 23:13 - За универститета, мечтите и прането :P
Автор: sinequanon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1593 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 18.08.2010 23:32


Следващият четвъртък по това време сигурно ще съм в някой бар в благоевград и ще пия джин с тоник. Или може би ще лежа в леглото на втория етаж и ще си говоря в тъмното със съквартирантката си. Третият вариант е вече да спя вследствие на препиване. Но, често казано, този вариант е доста далечен и откровено глупав. Така че да се върнем на първите два. Най-важното в тях е, че следващият четвъртък ще съм официално студентка в университет, за който мечтая от една година насам.

Нека да оставим страховете от прането и готвенето на останалите ми състуденти, защото аз това го научих преди пет години, и да се съсредоточим върху неща далеч по-важни- идеята, реализацията на идеята и бъдещето отвъд идеята.

Идеята е да се занимавам с писане. Специалността ще бъде жулрналистика и политика. А бъдещето отвъд тях е живот в америка.

Последната точка засега е толкова футуристична, че чак ме е страх да мисля за нея, а в редките случаи, когато се опитвам да мисля, завършвам с главоболие. Никак не е лесно човек да задълбава в ню йоркските магистърски такси с трицифрени числа.

Пита се в задачата- усложних ли си живота с този университет, когато можех да поема по-мързеливия начин, а именно- бакалавър в СУ и магистър в Европа? Отговорът е едно ясно и подигравателно "да". Но някак все оставам с впечатлението, че усложненият живот вследствие сбъдването на една мечта е доста по-добре от опростения живот вседствие загубата на една мечта.

Нещо стана твърде сложно и объркано за този късен час.
Може би е време да обясня на бъдещите си колеги в скайпа, че да си переш сам дрехите в общежитие не е като висшата математика и изисква едно простичко съоръжение на науката, наречено сапун за пране. И леген. Може и да ми се наложи да правя рисунка на втория предмет. Ех, какво доживях да обяснявам...

Хайде лека нощ на всички, които са запознати с въпросната дейност и нямат нужда от рисунки. А за останалите- влезте в гугъл :P


 



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Честно казано,
18.08.2010 23:21
не знам дали си си усложнила живота или не - прости ми невежеството, но разликата между СУ и Благоевград ми е твърде далечна. Но за едно си права:

"Усложненият живот вследствие сбъдването на една мечта е доста по-добре от опростения живот вседствие загубата на една мечта."

Така че - щом имаш цел, амбиция и идея, по който и път да поемеш, все ще е нагоре. Пожелавам ти успех. Талантът изглежда вече го имаш. Пишеш увлекателно. :)
цитирай
2. sinequanon - Привет!
18.08.2010 23:27
Благодаря за хубавите думи! :))

Разликата м/у двата университета е определено субективна, но да се надяваме, че съм направила обективен избор с оглед на ситуацията, в която се намирам- другото ще се подреди все някак...

Лека вечер :)
цитирай
3. milamam - Казали са - внимавай какво си пож...
19.08.2010 08:28
Казали са - внимавай какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне!
Нито една мечта не е футуристична, според мен, а е просто желание на човека за нещо по-добро. А и ако наистина го вярваш, то непременно идва.
Желая ти успех в начинанието - журналистика и ... леко със сапуна :)))
цитирай
4. sinequanon - Хах- от тази поговорка доста хора са си патили.... :P
19.08.2010 22:43
Надявам се да си права за не-футуристичността на мечтата ми обаче :)) Благодаря за пожеланието и ще пестя сапуна, обещавам! :P:P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sinequanon
Категория: Лични дневници
Прочетен: 93627
Постинги: 39
Коментари: 112
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930